10 september 2010

Wilde ideeën & nieuwe muziek (80)

Voor wie de EHPO Headlines afgelopen maandag niet ontving: Het Groot EHPO Boek gaat "Doorbraak - Zero Budget Marketing op internet" heten, een spannend jongens- en marketingboek ineen. Het is bijna af en verschijnt begin volgend jaar. Dan de samenvatting van afgelopen week:
  • Nieuw op EHPO: zoekfunctie in de rechterkolom. Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!
  • Pauw & Witteman zijn weer begonnen. Wie als popmuzikant door de redactie wordt uitgenodigd leze eerst dit ware stuk van Volkskrant-journalist Gijsbert Kamer. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
  • Entertainment advocaat Hans Bousie slaat ook de spijker op de kop over het faillissement van The Entertainment Group, het oordeel van de curator en de aansprakelijkheid van diverse bestuurders (via Entertainment Business):

2 opmerkingen:

Cedric zei

release van je boek op noorderslag? te kiezen als kado voor alle pannelleden? ;)

Niels Aalberts zei

Zou zomaar kunnen :-)